Glossyscene stilte

25 Apr

Zoals sommige misschien gemerkt hebben, is glossyscene.nl niet bereikbaar op dit moment. Ik ben op de achtergrond met van alles bezig. De hele blog wordt anders. Ik heb ook een andere provider. En aangezien ik 2 linker handen heb op technisch gebied, ben ik nog steeds bezig met het bouwen van een nieuwe lay-out. Als iemand daar goed in is en mij wil helpen, meld je dan!

De blog wordt dus geheel anders. Wat vinden jullie mooi als lay-out voor Glossyscene..? Zoals jullie weten houd ik van een rustige lay-out. Ik haat drukke lay-outs. Dus vertel.. wat vinden jullie het mooiste en waarom..?

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte via ‘By Asmae’. Als iemand vragen heeft stel ze dan hier of via twitter: @AsmaeFD88

Liefs,

Asmae

4 Reacties to “Glossyscene stilte”

  1. Louna Beauty 29 april 2012 bij 1:44 pm #

    Ik ben ook bezig met een nieuwe layout.. weet nog steeds niet wat ik precies wil, lastig!

    • By Asmae 29 april 2012 bij 4:31 pm #

      Lastig is dat he! Vooral als je perfectionistisch bent! 😉

      • Louna Beauty 1 mei 2012 bij 5:41 pm #

        Inderdaaad!! hahaha. Ben je nu ergens anders nog aa n het bloggen?

      • By Asmae 1 mei 2012 bij 6:55 pm #

        Alleen hier. 🙂 En binnekort ook op http://www.glossyscene.nl, ik ga nu weer artikelen schrijven. Er komt voor 10 uur een artikel online! Was de laatste dagen ziek… Lief dat je het vraagt! 🙂

Geef een reactie

