Zomer kapsels 2012

1 Mei

Ik vind het ieder jaar weer heel leuk om te zien welke kapsels er voor aankomende zomer zijn.  Het is altijd leuk om voor een nieuwe kapsel te gaan kiezen. Maar vaak twijfel ik over welke kapsel ik ga kiezen en ik weet dat veel vrouwen hier natuurlijk mee zitten. Dus daarom heb ik dit artikel voor je geschreven. Ga er goed voor zitten en kijk mee naar alle inspiratie foto’s van kapsels voor 2012!

Vlechten

De vlecht is al een paar jaar in de mode. Het hoeft geen nette vlecht te zijn, gewoon nonchalant. Op de catwalk komt de vlecht vaak genoeg voor.

Heel mooi! Wauw!

Deze vlecht hierboven is echt iets voor mij. Omdat ik ook graag een ponny draag.  En de kapsel oogt zo schattig! 🙂

Wetlook

Een kapsel alsof je net door de regen hebt gefietst of bent nat geregend onderweg naar huis. Zo zie je maar dat je er ook als een bezopen katje nog modieus uit kunt zien, top! Maar hier wordt ik nooit blij van, als mijn haar nat geregend is. Vind dat gewoon niet zo stijlvol. En het past niet bij mij. Maar bij sommige dames kan het wel heel leuk staan.

Opgestoken haar

Dit seizoen is het in de mode! Niet simpel met een klipje maar opgestoken met mooie haarsieraden. Ik ben hier groot fan van. Als ik een bruiloft heb laat ik mijn haar altijd mooi opsteken met mooie haarsieraden. Ook ben ik gek op de arabische stijl van haar opsteken dat is echt zo elegant! Heb daarom voor haar opsteken een arabische kapster, die dan altijd men haar doet voor een bruiloft.

Awesome!  Deze kapsels vind ik echt prachtig!

Scheidingen

Deze zomer zijn de middenscheidingen een trend! Zo zagen we dat op de catwalk bij Burberry, Isabel Marant en Givenchy

En natuurlijk de .. Knot!

De knot is altijd goed. Het staat mooi en fashionable en je bent snel met je haar klaar. Als je haast hebt en vet haar hebt, doe dan gewoon je haar in een knot! Zo kom je toch nog hip voor de dag!

Zo hip! ❤

Wat vinden jullie de leukste/mooiste haar trend van aankomende zomer?

Liefs,

Asmae

9 Reacties to “Zomer kapsels 2012”

  1. Louna Beauty 2 mei 2012 bij 7:38 pm #

    Leukk 🙂 ik heb mijn haar geknipt… oei.. wennen!!!!

    • By Asmae 2 mei 2012 bij 9:25 pm #

      Leuk! Mag ik een foto zien? 😀

      • Louna Beauty 3 mei 2012 bij 11:09 am #

        Jaa komt binnenkort sowieso op de site haha! .. Ik draag het zowel stijl als krul 🙂 hihi

      • By Asmae 3 mei 2012 bij 6:18 pm #

        Leuk, ik kijk er naar uit! hihi!

      • Louna Beauty 11 mei 2012 bij 9:09 am #

        Wel korter he.. haha! Hopelijk kan ik binnenkort nog meer foto’s schieten. School wil niet meewerken + het weer haha

  2. Sabine@TrashFashion 2 mei 2012 bij 10:46 pm #

    Leuke inspiratie! Ik vind vlechten toch wel heel leuk! En opgestoken vind ik ook heel stijlvol!

  3. Joyce 5 mei 2012 bij 11:28 pm #

    Die 2e foto bij die vlechten vind ik heel leuk. Zo draag ik m’n haar ook graag! 🙂

Geef een reactie

